חוות דעת של המשתמשים

בדף זה ריכזנו עבורכם את הדעות של משתמשים על אתר הכרויות 

LoveCity

ועל השרות שאנחנו נותנים. תעברו על חוות דעת האלה, תראו בעצמכם מה טוב ומה לא טוב באתר שלנו ותחליטו לבד.

אם הכרתם באתר שלנו או שאתם מכירים מישהו שהכיר, אתם מוזמנים גם להשאיר תגובה. שימו לב - היא לא תופיעה בפייסבוק שלכם, רק כאן.



להלן ביקורות מהמשתמשים שלנו דרך פייסבוק. לחצו על האווטרים שלהם כדי לעבור לפרופילים שלהם בפייסבוק ולוודא שאלה אנשים אמיתיים. היכרויות מוצלחות לכולם!

מירי
מצאתי בן זוג ,אני זורמת , מקוה שזה יוביל לזוגיות טובה כנה , וכיף להיות ביחד כאשר יש נושאים משותפים .
Danny
מצאתי בת זוג
Nathalie
תודה על הכל
הרצל
תודה לאתר שמצאתי בת זוג
Mendy
מצאתי, נא למחוק אותי!
אליהו
יש בת זוג תודה רבה לכם.מה הייתי עושה בלעדיכם תודה ענקית אוהב אותכם
Elias
תודה
טליה
תודה.
Ami
אין צורך כרגע .. אולי בעתיד
Avi
מצאתי בת זוג מהאתר
רותי
מחפשת גבר לחלוק איתו את החיים הטובים, לזוגיות טובה
דוד
מצאתי בת זוג.
שירלי
מצאתי בן זוג דרך האתר
רבקה
מצאתי זוגיות, לא דרך האתר
עידית
בהצלחה
דודו
תודה רבה
Eyal
מצאתי בת זוג
עמוס
אתר מעולה
דוד
מצאתי אהבה
תהילה
מצאתי תודה
Johnny
לא יכול להיות באתר כרגע
סילבי
רק אדם רציני לחיים שקטים
Ami
בזוגיות
שרית
תודה
Adiel
תודה כל טוב
Tamar
מצאתי את שאהבה נפשי
Priel
מצאתי בן זוג מחוץ לאתר
Itzik
מצאתי את שליבי אהב מצאתי בזכותכם אישה מדהימה מיוחדת תודה לכם
יצחק
בהצלחה
Tom
לא מצאתי מה שחיפשתי תודה